fredag 25. januar 2008

Hei og Hå!

Heisann, her er min flunkende nye blogg. Den skal handle om alt mulig som faller ned i hodet mitt.
Nei, faktisk skal den bare handle om norskfaget fordi dette er et skoleprosjekt. Slik som i dag, temaet er de nynorske novellen "Hårspray" som handler om en mann i 40 års krisen. Jeg synes denne novellen var litt spesiell, ulik andre noveller -uten at det absolutt må være positivt;)

Anyways, kos deg på min fantastiske blogg, Uti min hage, navnet kommer av at bloggen min skal handle om hva som helst i norskfagets bakhage.

2 kommentarer:

Kjetil sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Kjetil sa...

Jeg er enig i at novella var spesiell, og da på en positiv måte. Det var fascinerende at så mye viste seg å være annerledes enn man først fikk inntrykk av.